Indlæser Begivenheder

Der er kommet en del flere brugere i keramik-værkstedet, siden vi startede for snart 3 år siden og det er jo dejligt.

Vi skal have gjort plads til alle og fundet et godt system til opbevaring af keramikken i de forskellige stadier.

Kom og hjælp med at:

  • Skabe mere hyldeplads til medlemmer og kø til ovn.
  • Gennemgå glasurer. Er der noget der skal kasseres.
  • Gennemgå stabelmateriale til ovnen, og kassere de dårligste afstandsstykker.
  • Kassere forladte ting.
  • Rydde op på de øverste hylder med kasser der gemmer på div.
  • Rydde op i genbrugsler
  • Evt. hvis der er nogen der kan lave et simpelt bat-system i vandfast mdf.

Vi finder sikkert på mere undervejs.

Kom og giv en hånd med, alle er velkomne til at deltage.

Der er snacks og drikkevarer i løbet af dagen.

Vel mødt!

Del dette event via

Læg en kommentar

Go to Top