Der er kommet en del flere brugere i keramik-værkstedet, siden vi startede for snart 3 år siden og det er jo dejligt.
Vi skal have gjort plads til alle og fundet et godt system til opbevaring af keramikken i de forskellige stadier.
Kom og hjælp med at:
- Skabe mere hyldeplads til medlemmer og kø til ovn.
- Gennemgå glasurer. Er der noget der skal kasseres.
- Gennemgå stabelmateriale til ovnen, og kassere de dårligste afstandsstykker.
- Kassere forladte ting.
- Rydde op på de øverste hylder med kasser der gemmer på div.
- Rydde op i genbrugsler
- Evt. hvis der er nogen der kan lave et simpelt bat-system i vandfast mdf.
Vi finder sikkert på mere undervejs.
Kom og giv en hånd med, alle er velkomne til at deltage.
Der er snacks og drikkevarer i løbet af dagen.
Vel mødt!



Læg en kommentar