
I dag skal vi gerne have det tekniske på plads til malerkabinen, så den kan bliver klar til brug. Vi skal have installeret det sidste ind- og udsugning, filter, strøm, arbejdsbord osv.
Der skal også ændres på nogle kabler i værkstedet. I stedet for de dinglende kabler til lyset vi har nu, skal vi have noget installationskabel og nogle stikdåser på plads.
Vi har også nogle jigs og andre hjælpe-aggregater som vi gerne vil bygge og installere til hjælp i dagligdagen.
Kom gerne og giv et nap med. Vi lokker med sodavand til arbejdet og lidt mad fra skovgrillen.
Du behøver ikke have erfaring med maling, kabiner eller strøm – alle er velkomne også selvom du ikke er medlem. Der er noget til et hvert niveau.
Vi starter kl. 8:30 og bliver ved så længe der er energi. Ingen tilmelding nødvendig og du behøver ikke være med hele dagen. Du dukker bare op når du har tid.
Der er sodavand og snacks i løbet af dagen og giver vi noget mad fra Skovgrillen omkring kl. 16, eller griller selv hvis vejret er til det.
Vel mødt og på forhånd tak for hjælpen.
Photo by Anton Savinov on Unsplash


Læg en kommentar