
I dag skal vi have omlagt 2 rækker fliser under halvtaget, så der bliver mere jævnt. Vi prøver også at rette op på fliserne på terrassen.
Vinterstien af ustabile fliser skal gøres bredere og graves ned, så der er mindre risiko for at snuble.
Vi skal have kigget på de 2 højbede vi har nu og evt. bygget nogle flere. Vi finder også på noget at plante i dem. Jord henter vi i løbet af dagen.
Hvis der er nogen, der ligger inde med nogle brugbare havemøbler, de vil donere til terrassen, tager vi gerne i mod med kyshånd :)
Du behøver ikke have erfaring med havearbejde eller fliselægning – alle er velkomne også selvom du ikke er medlem.
Vi starter kl. 8:30 og bliver ved så længe der er energi. Ingen tilmelding nødvendig og du behøver ikke være med hele dagen. Du dukker bare op når du har tid.
Der er sodavand og snacks i løbet af dagen og giver vi noget mad fra Skovgrillen omkring kl. 16, eller griller selv, hvis vejret er til det.
Vel mødt og på forhånd tak for hjælpen.
———-
Photo by Priscilla Du Preez 🇨🇦 on Unsplash


Læg en kommentar