Vi har fået luftblæsere/-sugere til både malerkabine og svejseområde, som skal sættes op.
I malerkabinen skal vi også have lavet en bagvæg til vores filter og lavet de første test-malinger.
Ved smedjen skal armbolten sættes fast på en træblok.
Svejseværkene skal have en udsuger monteret.
Kom og giv en hånd med, alle er velkomne til at deltage.
Der er snacks og drikkevarer i løbet af dagen. Kl. 16 griller vi og nyder resultatet af vores hårde arbejde.

Vel mødt!
Photo by Habib Dadkhah on Unsplash


Læg en kommentar