Indlæser Begivenheder

Kom og hjælp med at få styr på vores nye keramik-lokale, så giver vi mad fra Skovgrillen og noget at drikke som tak for hjælpen.

Vi skal have tømt vores nuværende opbevaringsrum og delt det op i skrammel og ting, der skal gemmes :D Noget skal til genbrug og noget skal genbruges.

Herefter indretter vi lokalet med reoler, arbejdsborde, drejeskiver og lign. Vi skal også have flyttet selve keramikovnen ind i lokalet. Den vejer omkring 400kg. så det skal nok blive sjovt :)

Du behøver ikke være håndværker eller interesseret i ler. Vi hygger med opgaven og hjælpes ad. Bliver der tid til overs, så samler vi nogle reoler og indretter videre i nogle af de andre lokaler.

Har du ikke tid til at være med hele dagen, er det også helt i orden, alt hjælp er velkommen.

Vel mødt til en hyggelig dag.

Del dette event via

Læg en kommentar

Go to Top