
Kurset introducerer dig til plade-, pølse- og drejeteknik og den overordnede keramiske proces.
Vi snakker om teknikker og materialevalg løbende, og der er god tid til den enkelte. Midt på dagen spiser vi frokost sammen (medbring madpakke), og undervejs er der te, kaffe og lidt snacks :-)
Den sidste halve time på dagen rydder vi op.
Når jeres emner er blevet brændt første gang, mødes vi igen efter aftale og bruger 2½ time på at snakke om glasur og glasere. Efter glasurbrændingen kan I komme og hente emnerne. Jeg regner med, at vi producerer emner til at fylde cirka én ovn.
Påregn 100-300 kr. ekstra til ler per person.
Ved tilmelding
Overfør 1970 kr. til
Reg nr. 0400, Kontonr. 4028339971 eller MobilePay på nummer: 28 94 58 34.
Send derudover en email til lisbeth.sandvik@live.dk med dit navn og telefonnummer, så jeg kan maile eller sms’e dig i tilfælde af aflysning eller andet kursusrelateret.
Kurset foregår lørdag og søndag den 29.-30. juli kl. 9-16 begge dage.
Ved aflysning fra undervisers side refunderes det fulde kursusgebyr.
Hvis en kursusdeltager afmelder sig kurset efter den 22/7, refunderes kursusgebyret ikke.
Ved framelding inden eller på den 22/7 refunderes det halve beløb.
Jeg glæder mig til at se jer!
Lisbeth Sandvik


Læg en kommentar