
Om du er ny i træværkstedet eller bare er på udkig efter nogle gode fif, er en aften med Stefan og de mere træ-vante medlemmer en god idé.
Dette er ikke et kursus, men blot en hyggeaften, hvor du kan stille spørgsmål, få gode tips og idéer og hjælp til at komme godt i gang eller videre med dit projekt.
Aftenen er for nybegynder såvel som garvet – en rigtig god mulighed til at lære fra sig og suge nye idéer og muligheder til sig.


Læg en kommentar