Torsdagsholdet (Michael og Lars) inviterer på Sensommerfest i Hey Space lørdag den 27/9.

Det starter kl. 17:30 med god mad og hygge – og hyggen fortsætter til vi ikke kan mere.
Prisen er 110kr. som betales til mobilepay-box 3447BG senest den 20. september
Du er velkommen til selv at medbringe drikkevarer – øl og sodavand kan også købes i Hey Space til vores normale priser.
Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt.
Festlige hilsner
Torsdags holdet
Photo by Wil Stewart on Unsplash


Jeg glæder mig til at møde andre HeySpacere
Det bliver SÅ hyggeligt, glæder mig også :)
Jeg må desværre melde afbud i aften pga kvæstet knæ, bare for orientering
Puha! God bedring, vi ses næste gang.