Efter grundkursus i drejning kunne det være spændende at dreje i vådt træ.
Det er helt anderledes, at dreje i vådt træ, så absolut min favorit.
Vi kommer også ind på behandling/opbevaring af vådt træ.
Tænker det er idag der bliver drejet mindre skåle.
Vi har 3 maskiner så 3 deltagere.
Aftenens underviser er Klaus.


Læg en kommentar