Kom og giv en hånd med at skaffe de sidste penge til UV-printeren.

Vi er endnu ikke helt i mål med indsamlingen til vores UV-printer. Læs mere her: https://heyspace.dk/uv-printer-crew/
Heldigvis har vi fået en lille opgave, hvor vi kan tjene penge på at sætte hvide klistermærker på sorte klistermærker
. Det er ikke svært, og vi får 50 øre per stk, så det kan hurtigt løbe op.
Erik instruerer i, hvordan du udfører opgaven, og der er gratis pizza klokken 18:30.
Vi laver klistermærker fra klokken 14 og indtil efter aftensmaden, så kom når du har tid. Du vælger selv, hvor længe du vil hjælpe.
De penge du optjener vil kunne bruge til kursus i brug af printeren eller til blæk til dine print.


Læg en kommentar