Indlæser Begivenheder

Med beton-støbning kan du bl.a. lave rigtig flot brugskunst. Helen viser dig, hvordan du kommer i gang med dit første projekt, og inspirerer til mange flere.

Lørdag D. 7. juni kl. 10-13 bliver der blandet og støbt.
Onsdag d. 11. juni fra kl. 15-  maling af produkt.

Efter skålene er malet kan de tages med hjem, eller vente til dagen efter, hvor malingen er tør.

Man kan lave SÅ mange ting, men vi skal lave nogle skåle, som kan bruges til lys.

Helen fortæller lidt om mulighederne, med betonstøbning.

Medbring selv et glas med en omkreds på ca. 10cm til at balancere en ballon i. Materialer er inklusiv i prisen.

Underviser: Helen
Max. 6 deltagere.

Del dette event via

Læg en kommentar

Go to Top